رقابت قطعات ضد سایش ایرانی با سایر کشور‌ها در پودر کردن سنگ معادن


حافظ مسعود امیر ، مدیرعامل شرکت در زمینه دانش ، براساس یک مصاحبه ؛ همانطور که در بالا ذکر شد ، به طور گسترده ای از نقش ضد لغزش در تولید فلزات ، استخراج فلزات ، تولید مواد پودری ، از تولید سیمان و غیره استفاده می شود و معمولاً در آسیا به آن ماشین …

رقابت قطعات ضد سایش ایرانی با سایر کشور‌ها در پودر کردن سنگ معادن https://rosemag.ir/2021/05/10/رقابت-قطعات-ضد-سایش-ایرانی-با-سایر-کشور/ مجله رز Mon, 10 May 2021 00:50:30 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/05/10/رقابت-قطعات-ضد-سایش-ایرانی-با-سایر-کشور/ حافظ مسعود امیر ، مدیرعامل شرکت در زمینه دانش ، براساس یک مصاحبه ؛ همانطور که در بالا ذکر شد ، به طور گسترده ای از نقش ضد لغزش در تولید فلزات ، استخراج فلزات ، تولید مواد پودری ، از تولید سیمان و غیره استفاده می شود و معمولاً در آسیا به آن ماشین …

حافظ مسعود امیر ، مدیرعامل شرکت در زمینه دانش ، براساس یک مصاحبه ؛ همانطور که در بالا ذکر شد ، به طور گسترده ای از نقش ضد لغزش در تولید فلزات ، استخراج فلزات ، تولید مواد پودری ، از تولید سیمان و غیره استفاده می شود و معمولاً در آسیا به آن ماشین های سیلندر می گویند. من موضوع را شکست خواهم داد ، یا هجاهای آنها ، دانش این هنرها در شوک های مکرر آنها در حرکت غلتک گلوله ها اعمال می شود. از نظر ماده مشترک ، او را به آسیا خرد می کند ، تا سطح میکرون ، یا بهتر بگوییم ، برای تولید گرد و غبار از همه مواد ، به منظور چسباندن.

وی افزود: قطعات ضد سایش به طور عمده در آسیا ، ریخته گری یا جعل تولید می شوند. خاصیت ضد لغزش به دلیل روز خاص داشتن یک صنعت سیمان ، معادن و آسیا بی نظیر است. با توجه به نیازهای کشور صنعتی فعلی در جهان ، مسئولیت این امر بر دوش هر انسانی است ؛ و بیشتر اوقات ، آریایی ها بودند و به نفع کمبود گرد و غبار و افزایش کیفی کالای تولید شده و عرضه شده در بازار جدید هستند. محصولات با دشواری بیشتر ، دانه از روز به روز وارد می شد. انواع مختلفی از ماشین آلات وجود دارد و محصولات آسیایی در آسیا دارای اجزای ساینده در گلوله های نورد افقی هستند. آنرا با سنگ آسیاب خرد كردند و به تاسیسات مختلفی مانند قطر دایره و طول این چیزها آویزان كردند ، بنابراین باید مسافت پیموده شده آنها از نسبت آنها و در اندازه ذرات اندازه گلوله باشد.

حافظ ادامه داد: با استفاده از این نوع آسیاب های کم مصرف ، آسیاب باعث طولانی شدن زمان می شود ، اما پودر تهیه شده از این طریق فاقد همگنی و سازگاری است. علاوه بر این ، این هزینه کمتر از هزینه این نوع نیازهای آسیا است ، نصب آن آسان تر و هزینه های نگهداری کمتری است. این نوع در استان آسیا وجود دارد ، بعد از اینکه اتاق را روی سطح بالا قرار می دهید ، و داخل پودرهای گرد می ریزید ، یک استوانه ای در محور مرکزی خود به اتاقهای کوچک آن ، چرخشی می چرخد. قطر محفظه ، معمولاً بیش از 1 متر است. در همان زمان که به محفظه از بالا تبدیل می شود ، ذرات موجود در پودرهای گلوله ها به گلوله برخورد می کنند و آنها را به قطعات تقسیم می کنند. میزان فرز سرعت و زمان افزایش می یابد. اما با سرعتی که نیروی گریز از مرکز به دلیل فرآیند سنگ زنی برگها به دیواره اتاق چسبیده است ، از وزن گلوله های باقی مانده بسیار بیشتر است.

و این شرکت دانش بنیان گفت: مدیر عامل شرکت معدن ضد لغزش پودری شده و به شرکتی که از طریق ریخته گری تولید کرده است تبدیل شد. نیاز به تولید ذوب و ریخته گری فرم. آنها کلمات فرم را ریخته اند که در آن روش تولید نوعی شن و ماسه قابل مقایسه نیست. ریخته گری شن و ماسه چهار دسته عبارتند از: 1. 5. شن و ماسه قالب قالب قالب شن و ماسه XT 3. 4. تبدیل به یک چسب داغ و چسب قالب قالب. شن و ماسه شن نرم است ، گل و لای است که به طور معمول در شن و ماسه یافت می شود.

وی نتیجه گیری کرد: “کلمه ، مرطوب ، مرطوب ، وقتی از شن و ماسه استفاده می شود و رطوبت را نگه می دارد ، مورد توجه قرار می گیرد. این نوع شن و ماسه بسیار ارزان است. سطح خشک آن به حالت خشک و خشک است. قالب برای ریخته گری مهمانی بزرگ است ، زیرا مقاومت بیشتری در قالب ندارد. فرم های شن و ماسه را می توان قبل از ذوب شدن اسپری شانه ها در کوره خشک کرد. این فرم ها فرم های گرمتر از سطح دقیق تر و کامل تر هستند.

انتهای پیام /


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 22:08 ] [ آدرینا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]