رشیدالدین فضل الله همدانی: نگاه به یونان بس است، به چین هم بنگرید


رشیدالدین می گوید که این امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب های سنتی و نظریه ساختارشکنانه فرهنگ ، فلسفه و الهیات است. او با او صحبت کرد ، بسیار شگفت زده شد ، و کسی که معتقد نیست که او مسلمان است و در قرآن توصیف شده است ، و برای تهیه کارهای خوب …

رشیدالدین فضل الله همدانی: نگاه به یونان بس است، به چین هم بنگرید https://rosemag.ir/2021/04/03/رشیدالدین-فضل-الله-همدانی-نگاه-به-یونا/ مجله رز Fri, 02 Apr 2021 20:22:54 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/04/03/رشیدالدین-فضل-الله-همدانی-نگاه-به-یونا/ رشیدالدین می گوید که این امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب های سنتی و نظریه ساختارشکنانه فرهنگ ، فلسفه و الهیات است. او با او صحبت کرد ، بسیار شگفت زده شد ، و کسی که معتقد نیست که او مسلمان است و در قرآن توصیف شده است ، و برای تهیه کارهای خوب …

رشیدالدین می گوید که این امر خارج از مقدار معمول ، چارچوب های سنتی و نظریه ساختارشکنانه فرهنگ ، فلسفه و الهیات است. او با او صحبت کرد ، بسیار شگفت زده شد ، و کسی که معتقد نیست که او مسلمان است و در قرآن توصیف شده است ، و برای تهیه کارهای خوب کتاب های خود همراه با قرآن قابل نوشتن نیست. یک تأمل است ، بنابراین فکر و نوآوری است. همان زمان که او معتقد است که دو نفر دیگر از طرز تفکر او ، با اولی مقید نیستند: اما به دلیل تازگی بنگاه ها ، مردان ممکن است پیشرفت خوبی داشته باشند. که این وسیله ای است که توسط آن ، و با تجزیه و تحلیل ، در چارچوب سنتی جهان باقی نمی ماند. به نظر می رسید این مسئله در گسترش زمینه تفکر و ضرورت فوری ما کلیدی باشد ، چیزی که همیشه بوده ایم و هنوز هم ضعیف هستیم.
با توجه به اینکه لازم است رشیدالدین از منظر نوآوری های فکری به چاپ برسد و کلیه آثار علمی و ادبی آن را در مجموعه کارهای خود منتشر کند. این روشن در حالی که کار انجام شده و رجب زاده است و از آنها برای تصحیح در این زمینه تشکر می کند.
با این حال ، راشد الدین ، ​​مقدمه ای بسیار ارزشمند به نامه Tangsuk [کتابی در طب چینی که ارتباطی با تنسوخ نامه ایلخانی به قلم خواجه نصیر و در حوزه جواهر شناسی ندارد] از این نظر ، از نظر اصطلاحات تمدنی و فرهنگی جهان و به ویژه برای احیای تمدن اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این مقدمه ، وی ابتدا از اهمیت دوره هارون الرشید و اقدامات میراث یونانی به عربی برای تقویت بنیه علمی این تمدن نام برد و زمانی را توصیف كرد كه این سیاست “یونانیان را شرافت و كمال می بخشد. ستایش سرزمین مردم از شرایط و بازگشت پاداش آنها ، با خلیفه مردم در یونان است. رشیدالدین جنبش علمی معروف به “سود دانش” را می داند ، که همراه با عشق فعلی ، پسر صالح در حدیث پیامبر اکرم (ص) وقتی “ستوان دائمی او” ، تعبیر “ابن” اگر آدم بمیرد ، عمل نمی کند مگر به سه دلیل. “این آموخته است.

راشد الدین این سال است: چه حرکت جدیدی بعد از دوران هارون اتفاق افتاد؟

با این حال ، نظر رشیدالدین ، ​​این یک مشکل است! این تمدنی است که اسلامی ارائه شده است ، البته عناصر “کتابهای مغرب و کشورها در کتابهای فرانسه و روم ، موضوع در کتابهای یونان است و کتابهای پادشاهان قبلی کشورهای هند تحت دانش متفاوت “در زمانهای مختلف و در جامعه تفسیر می شوند.” و بخش دیگری از مشاهدات انسانی. بخش کجاست؟
این شرق جغرافیایی است که به نام “چین” تبلور یافته است.
راشد الدین همین عبارت را ادامه می دهد: “با این حال ، در بحث از کشور و کشورهایی که به چین و خطای ماشین پیوستند و این موارد به دست نیامد ، و اگر نادر باشد ، تفسیر نمی شود.”
اما این مشکل بزرگ پنهان است راشد الدین شرق چه فایده ای دارد؟

مگر اینکه کسی بگوید رشیدالدین ، ​​علم هر کجا که باشد علمی است. این هنر شرق و غرب است.

رشیدالدین این ، حتی اگر او نام خود را در بالا به یک نکته دیگر منعکس کند ، و این علم خوب است ، اما تفاوت جدی بین صنعت و فناوری وجود ندارد ، این سه صنعت نیز صنعت جویدن فن هستند ؛ با توجه به موارد بالا ، و از هر طرف برای جستجوی شما از آنها استفاده می کنید:
“اگر چنین چیزی قابل تصور است ، این وضعیت در صنعت کاملاً مشهود است ، برای دیدن لباس ، ابزار و سلاح های خطا ، هند ، غرب ، روم ، گال و سایر مناطق سایر کشورها . برای این استان که نزدیکتر به عبور است ، مناسب تر است ، یعنی از این واقعیت که بین خارج از پیچ که خود را نشان می دهد تفاوت وجود دارد و شکل تفاوت در ارقام از این نوع ، و چه کسی در صنایع مختلف. “
این بحث همچنین نشان دهنده ارزش علم و هنر دوم است که مبتنی بر آموزش سنتی است و برای پیشرفت علم و دانش در هر کشوری تابعی از هوا و جغرافیای آن منطقه و مزاج است. به گفته استفان ، سازش: اگر شرق بداند ، “و از آنجا كه هر دو اغلب از خوش تیپی و خلق و خوی استدلال می كنند ، ملات فرم مطلوبی است ، و همچنین اثبات كامل بودن نبوغ و كمال مهارت شخصیت هنگام صدور حکم به عنوان یک حاکم بر مردم و استانی که به آن پیوسته اند ، اولین خطا هستند ، و سپس Machin ، به ویژه چین ، که تقریباً وسعت پیش نویس های خط استوا را دارند ، از تمام مذاهب است. خاتای و ماشین آلات ، مغرب و افرنج در داخل مناطق اول و دوم قرار گرفتند اما در اواسط درجه حرارت اول و دوم سقوط کردند و مطلوب این است که باید کشور را به عنوان چهره خاتای و چین معتدل کند. این دستگاه در دسترس است ، و تعداد زیادی از موجودات و مراحل متوسط ​​ایجاد نیرومندتر و تأثیرات آنها بر یکپارچگی تولید برابری عکاسی و فصل عزت شخصی خواهد بود. هر دو استان و شهرهای هند ، اگرچه ممکن است وجود داشته باشد ، هندی ، سیاه و سیاه ویژگی های زشتی است … اعضای مسابقه خوب بودند اما هنوز هم در مناسب ترین راه “از زندگی خوب ، کنترل بسیار قوی و دقیق چند دقیقه طول بکشد. این مقدار عاقلانه بود. “

در این ویژه نامه از داروی چینی برای عملکرد و بازیگر علم زندگی و مساحت جمعیت استفاده شده است. در این رابطه ، وی گفت ، می بینیم که تعداد زیادی از مردان ، در میان مردانی که در زمینه پزشکی با آنها پیدا کردیم ، ناشی از دانش ، آنچه در آنها است ، و وظیفه شما این است برای یادگیری.
از این طریق درک بهتری از دیدگاه انسان در مورد خواجه رشیدالدین پیدا می کنیم. تمام فرهنگ های تمدن و استفاده از محصولات محصولات فکری است. فرهنگ ها و تمدن ها را جهان و تحت فرهنگ ها می نامند. شخص دیگری وجود دارد ، مانند رباخواری سطح تمدن یونان روم ، غرب ، هند و قانون مدنی رومیان را افزایش داده است ، اما به دلیل اینکه نباید به سمت شرق نگاه کرد ؛ و آنها یک خاص نقطه ای بر این اساس ، راشد الدین نامه را به تانکسوخ سفارش داد که در اصطلاح خلیج فارس داروی چینی است.

این بند به شکلی منتقل شد که مقاله در این گردهمایی ، که پس از بیست و ششمین جایزه ادبی و تاریخی در بنیاد موقوفات محمود افشار برگزار شد ، همان است که خداوند رگ کی را صدا می کند ، بنابراین در مورد کلمه صحبت می کنم ، اما من می دانم که در ده سالها من دوستم موتلی کاشان را داشتم. طی سالهایی که من در کتابخانه در مجلس بودم (91-87) ، او هر ساله برای مطالعه مارقوس کتابخانه ملی مجلس دعوت می شود و هر بار که برای دو یا چند تحقیق در آنجا می ماند. سال گذشته و تاکنون ، همانطور که توانایی آنها در ایستادگی در برابر کتابخانه را داشت ، ما بوده ایم. D. SEHKS یک فرد ساده ، آرام و سخت کوش وجود دارد ، کسی عاشق کار خود است ، دقیقاً به همین ترتیب و انجام آن دشوار است ، و این رمز پیروزی کسانی است که علاقه مند به از همه آنها کار کنید مجموعه ای از جلال جلال او ، زیرا این دانشگاه ها در تهران ، ایران هستند ، جایی که نباید برای ارتقا of علم و فرهنگ تلاش کند. مهمترین یکی از بهترین روشهای دانشمندان برای انجام کارهای خود بدون لبه ها و نظم کامل علمی را ندارد. آثاری که سرانجام پایانی برای ایران و دیگری علم و هنر جهانی دارند و ما را به دنیا متصل می کنند. SEHKS از افرادی که این هنر را در زمینه ایران می دانند ، گزارش کپی برداری و نوشتن ، ژاپنی و فراتر از آن است.


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] [ 2:28 ] [ آدرینا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]