تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان ۵۰ خانه


آخرین اعلام کرد که رئیس باند پیشگیرانه تهران بزرگ که اعضای آن در تخریب هستند ، 50 غرب تلاش خود را به تهران منتقل می کند. به گزارش مجله رز ، در حاشیه دستگیری سرهنگ جلیل به خبرنگاران موقفای گفت: “برنامه بهبود امنیت اجتماعی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات مردم توسط پلیس و …

تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان ۵۰ خانه https://rosemag.ir/2021/07/26/تیراندازی-در-غرب-تهران-برای-دستگیری-سا/ مجله رز Mon, 26 Jul 2021 10:48:13 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/07/26/تیراندازی-در-غرب-تهران-برای-دستگیری-سا/ آخرین اعلام کرد که رئیس باند پیشگیرانه تهران بزرگ که اعضای آن در تخریب هستند ، 50 غرب تلاش خود را به تهران منتقل می کند. به گزارش مجله رز ، در حاشیه دستگیری سرهنگ جلیل به خبرنگاران موقفای گفت: “برنامه بهبود امنیت اجتماعی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات مردم توسط پلیس و …

آخرین اعلام کرد که رئیس باند پیشگیرانه تهران بزرگ که اعضای آن در تخریب هستند ، 50 غرب تلاش خود را به تهران منتقل می کند.

به گزارش مجله رز ، در حاشیه دستگیری سرهنگ جلیل به خبرنگاران موقفای گفت: “برنامه بهبود امنیت اجتماعی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات مردم توسط پلیس و در حال اجرا در شهر است. یک ماشین فولکس واگن با سه مسافر درگیر جنگ است.

تصور کنید که افراد در ماشین باقی مانده اند ، مسئولان بلافاصله از پلاک شماره پلاک خودرو درخواست کردند ، تصمیم گرفته شده است که تاریخچه خودروی سرقت شده را متوقف می کند. با این حال ، افزایش سرعت ماشین به منظور رانندگی مسئولان اتومبیل و تلاش برای فرار. پس از انجام این کار ، من در میان ژنرال ها رتبه بندی کردم و کاپیتان های عملیات اشتیاق شکار خسته شده اند: او خواهد بود.

کار بیان کرده است که تعقیب و گریز بین مقامات و متهم ، تقریبا یک کیلومتر ماشین است و گفت: “سرانجام ، مطابق قانون استفاده از سلاح ، مأموران چندین گلوله شلیک کردند و شاهدان ماشین متهمان را قرار دادند.”

رئیس داستان پیشگیرانه تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم ، “هنگامی که بخشی از ماشین سعی در فرار از گناه حمله به افسران پلیس داشت ، آنها شکست خوردند و مهارت رهبران مخالف را متوقف کردند.” با این حال ، درگیری با افسران پلیس و اینکه او در حال حاضر تحت درمان پزشکی است.

وی با اشاره به تحقیقات به دام افتاده آزادی ، به وی گفته شد: “این افراد که دارای سابقه نیز بودند ، اعتراف کردند باند سرقت تشکیل شده و حداقل 50 خانه مسکونی در غرب تهران مورد سوال است.” در این زمینه پرونده ای برای مردم تشکیل شد و ادامه تحقیقات در اختیار دادستانی است. این تحقیقات سرقت های مداوم و دیگری از جنایات مردان است و او راز خود را فاش می کند.

پیام آخر


[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 11:12 ] [ آدرینا ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]